NETRANSPARENTNOSŤ RÓBERTA ŠVECA

Najmenej transparentnú kampaň zo všetkých kandidátov má Róbert Švec, predseda Slovenského hnutia obrody (slogan „Kto do nás kameňom, my do neho valaškou!“).

Minulý týždeň bol, napríklad, podľa facebookovej stránky jeho hnutia na stretnutiach s voličmi v Michalovciach (pondelok), Vranove nad Topľou (utorok) a v Rimavskej Sobote (streda). Vo štvrtok daroval potravinovú pomoc vo Fiľakove, v sobotu oslavoval v Čajakovciach výročie vzniku Slovenského štátu. Stovky Švecových plagátov sme zaznamenali na zastávkach či vývesných plochách na Orave.

No jeho transparentný účet vykazuje len štyri položky za necelých 500 eur. Ide o inzerciu v novinách (145 eur), prenájom priestorov na volebnú akciu v Rimavskej Sobote (130 eur) a dve faktúry za tlač letákov (104 a 118 eur). Tieto výdavky ani náhodou nezodpovedajú reálnej kampani.

Na otázky, koľko plagátov vytlačil, kto mu ich vylepil, ako platil ďalšie stretnutia s voličmi, nám nechcel Švec odpovedať. Taktiež nezverejnil ani svoje majetkové pomery.

Nečudo, že v našom hodnotení transparentnosti volebných kampaní skončila tá od Róberta Šveca na poslednom mieste zo všetkých kandidátov.
http://volby.transparency.sk/prezident2019/hodnotenie/

(Foto: Velebenie Jozefa Tisa v Čajakovciach, FB stránka SHO)

Zverejnené: 12. 3. 2019
Táto stránka využíva cookies. V prípade, že nesúhlasíte s ukladaním súborov cookies na Vašom zariadení, opustite, prosím, túto stránku.
Ochrana súkromia