KEĎ SI ĽUDIA ŠTUDUJÚ TRANSPARENTNÉ ÚČTY

Za obdobie oficiálnej kampane zaznamenala stránka transparentneucty.sk, kde si takmer všetci prezidentskí kandidáti a ich tretie strany zriadili účty na financovanie volebnej kampane, spolu 201-tisíc zobrazení, z toho 158- tisíc jedinečných. Vyplýva to zo štatistických údajov Slovenskej sporiteľne, ktorá tieto účty prevádzkuje.

Pre porovnanie, podobnú návštevnosť má inzertný web Avízo.sk. Ako vidno z grafu, záujem o údaje na účtoch postupne mierne narastala. Priemerný návštevník strávil na účtoch štyri minúty.

Rekordným bol tento utorok s takmer 27 tisíc zobrazeniami, čo zjavne súvisí s tým, že istý kandidát (moratórium!) dostal od istej politickej strany utešenú sumičku na účet. V ten deň sa teda návštevnosť dostala na úroveň webu hokej.sk či zľavového portálu odpadneš.sk.

Obr. Návštevnosť stránky transparentneucty.sk, Zdroj: Slovenská sporiteľňa.

 

Samotná stránka Transparency venovaná monitoringu prezidentských volieb (volby.transparency.sk) zaznamenala do 14. februára celkom 125.530 zobrazení, pričom ju navštívilo za toto obdobie 21.581 jedinečných užívateľov. Priemerný návštevník na nej strávil necelé tri minúty (2:52 min). Aj v prípade tejto stránky bol vrchol návštevnosti dosiahnutý v stredu, 27. marca, keď na nu zavítalo 3.064 používateľov.

 

 

Obr. Návštevnosť stránky volby.transparency.sk, Zdroj: Transparency International Slovensko

 

Zverejnené: 1. 4. 2019
Táto stránka využíva cookies. V prípade, že nesúhlasíte s ukladaním súborov cookies na Vašom zariadení, opustite, prosím, túto stránku.
Ochrana súkromia