Aktuality

Netransparentnosť prezidentského kandidáta Róberta Šveca

Najmenej transparentnú kampaň zo všetkých kandidátov má Róbert Švec, predseda Slovenského hnutia obrody (slogan „Kto do nás kameňom, my do neho valaškou!“). Minulý týždeň bol, napríklad, podľa facebookovej stránky jeho hnutia …
Viac informácií

Fungujú antikampane cez centové dary?

Na transparentných účtoch prezidentských kandidátov sa objavili už aj protestné jednocentovky. Fenomén, ktorý zasiahol masovo napríklad českého prezidenta Miloša Zemana vo vlaňajších voľbách, je však skôr ojedinelý. Doteraz sa na …
Viac informácií

Ako vykazuje Šefčovič svoje MDŽ mítingy?

Maroš Šefčovič už viac ako týždeň obchádza Slovensko spolu so špičkami strany Smer-SD v rámci tradičných mítingov k MDŽ. Náklady spojené s touto kontaktnou kampaňou ale na jeho vlastnom či …
Viac informácií

Transparency zanalyzovala výdavky prezidentských kandidátov na online reklamu

O novom prezidentovi rozhodne po prvý raz internet. Politický zápas o Grasalkovičov palác sa dnes odohráva v online svete, tradičné bilbordy sa dostali do úzadia Najsilnejšou zbraňou Andreja Kisku v boji o prezidentský …
Viac informácií

Zuzana Čaputová doplnila do majetkového priznania Transparency odmenu za „Zelenú Nobelovku“

Zuzana Čaputová dnes doplnila majetkové priznanie, ktoré ako jedna zo siedmich kandidátov na prezidenta vyplnila pre Transparency. Pridala doň finančnú odmenu vo výške 175 tisíc dolárov (v prepočte 156.707,25 eur) …
Viac informácií

Medzi prezidentskými kandidátmi je sedem podnikateľov, traja s dlhmi

Sedem z pôvodných 15-tich kandidátov na prezidenta podniká, alebo donedávna podnikalo. Pozreli sme sa teda na to, ako si kto plní daňové a odvodové povinnosti. U troch sme našli problémy. Jednoznačným …
Viac informácií

V Transparency sme analyzovali príjmovú časť transparentných účtov kandidátov

Čo prezradili transparentné účty o prezidentských kandidátoch? Koho najviac podporili občania a kto sa naopak drží línie straníckej finančnej podpory?    Už 2,3 milióna eur prijali kandidáti na prezidentský úrad na svojich účtoch v …
Viac informácií

Transparency zverejnila výsledky hodnotenia transparentnosti prezidentských kampaní

Najtransparentnejšiu prezidentskú kampaň zatiaľ vedie Zuzana Čaputová. Má veľmi dobre čitateľný rozpis príjmov a výdavkov na svojom transparentnom účte, zverejnila svoje majetkové ale aj daňové priznania a poskytla aj detailné údaje o svojom volebnom …
Viac informácií

V januári mal najviac bilboardov Mistrík, Kotleba a Bugár

Rozsahom najväčšie billboardové kampane viedli v januári Robert Mistrík, Marián Kotleba a Béla Bugár. Ukázal to monitoring spoločnosti Kantar Media zrealizovaný pre Transparency International Slovensko. V rámci neho najväčšie slovenské outdoorové spoločnosti  (BigMedia, Euro …
Viac informácií

Mistrík majetkové priznanie TIS vyplnil, Šefčovič, Harabin a Bugár odkázali na web

V piatok (15.2.) sme spustili monitoring financovania prezidentských kampaní a ako prvé verejnosti ponúkli podrobné majetkové priznania šiestich kandidátov: Zuzany Čaputovej, Eduarda Chmelára, Józsefa Menyhárta, Františka Mikloška, Bohumily Tauchmanovej a Ivana Zuzulu. Pridal sa …
Viac informácií
Táto stránka využíva cookies. V prípade, že nesúhlasíte s ukladaním súborov cookies na Vašom zariadení, opustite, prosím, túto stránku.
Ochrana súkromia