LÍDRI SME RODINY DOSTÁVAJÚ SKRYTÉ PR V REGIONÁLNYCH TELEVÍZIÁCH

Východoslovenská televízia vysiela posledné dva týždne v relácii Osobnosti tri rozhovory akurát s kandidátmi strany Sme rodina – jednotkou Borisom Kollárom, osmičkou Jozefom Lukáčom a pätnástkou Igorom Kašperom. Ide všetko o voľné dialógy, kde sa rieši ich detstvo, životný štýl, práca či plány do budúcnosti.
http://www.vychodoslovenska.tv/videa/osobnosti-boris-kollar/

Rozhovory nie sú označené ako politická reklama, tvária sa ako bežné pohodové debatenie. Na diváka pôsobia ako bežná súčasť programu. Sú vysielané dvakrát denne. Televízia rozhovor s Kollárom dokonca podporila na svojom Facebooku inzerciou za viac ako sto eur. Statusy s videami televízie potom zdieľali aj Lukáč či okresné pobočky hnutia.
http://www.vychodoslovenska.tv/videa/osobnosti-boris-kollar/

 

 

Rozhovory s Kašperom a Kollárom navyše zverejnila aj sesterská Stredoslovenská televízia. Obe vlastní senecký podnikateľ Rastislav Valenčík. Dokopy majú televízie podľa ich vlastných tvrdení sledovanosť 900-tisíc divákov týždenne.
http://www.stredoslovenska.tv/relacie/coffee-stories-2/

Faktúry za tieto rozhovory sa neobjavili na volebnom účte Sme rodina. Hnutie ani dotknuté televízie na naše otázky vôbec nereagovali.

Nie je to prvýkrát, čo kandidáti Sme rodiny využívajú skrytú reklamu v médiách. Pred mesiacom sme upozornili na podobnú (hnutím platenú) manipuláciu ľudí na webe Hlavný Denník.

Na obe lokálne televízie podávame podnet volebnej komisii, ale aj Rade pre retransmisiu, ktorá stráži nestraníckosť a poctivé označovanie reklamy v televíziách a rádiách.

(gs)

Zverejnené: 21. 2. 2020
Táto stránka využíva cookies. V prípade, že nesúhlasíte s ukladaním súborov cookies na Vašom zariadení, opustite, prosím, túto stránku.
Ochrana súkromia